Az eladási listákat vezető Camry és a hibrid Prius mellett a Toyota a Camry hibrid változatát és a RAV4-et is forgalmazni kezdi Dél-Koreában. Ezzel a Toyota a harmadik japán autógyár, amely az elmúlt időszakban megjelenik az ázsiai országban a Nissan és a Honda után.
A Toyota 2000-ben jelent meg a Dél-koreai piacon és egy évvel később megkezdte a Lexus forgalmazását. A világ legnagyobb autógyára most szélesíti kínálatát és tervei szerint idén havonta 500 gépkocsit ad el az országban, jövőre pedig 700-ra növeli a havi eladások számát.
A Toyota számára az elmúlt időszakban riválissá fejlődött a Hyundai, ennek ellenére az alelnök az AP-nek úgy nyilatkozott, a cég pusztán szeretne Dél-koreai ügyfelek kedvében járni és az akció nem a Hyundai ellen irányul.
A Hyundai és a szintén a cégcsoporthoz tartozó Kia mintegy 80 százalékos részesedéssel uralják a Dél-koreai piacot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.