BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Túljutott a mélyponton a reklámszakma

A legrosszabbon már túljutott a világ reklámipara a Zenith Optimedia médiaügynökség hétfőn ismertetett elemzése szerint.

A Financial Times Deutschlandban (FTD) közzétett elemzés szerint megállt a bevételek drámai ütemű csökkenése, és jövőre globálisan már szerény mértékű növekedés várható, 0,5 százalékkal 446 milliárd dollárra. Mindamellett az elemzők rámutattak: Nyugat-Európában, Észak-Amerikában és Japánban változatlanul csökkenő bevételekre lehet számítani.

A Zenith Optimedia számításai szerint az idén 445 milliárdot fog elérni világszerte a reklámköltés, ez 9,9 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál.

A társaság adatai szerint 2007-ben 454 milliárd dollár bevételre tett szert a világ reklámipara.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.