Az FAA bejelentése a nemzetközi légi közlekedési közösség több hónapja tartó vitáját zárja le. Eszerint nem veszik figyelembe a Nemzeti Közlekedésbiztonsági Tanács javaslatát, ami előírta volna, hogy az üzemeltetők sürgősen cseréljék ki a Boeingeken legalább az egyik motort.
A Boeing 777 repülőkön rendkívül ritka esetben, főképp hosszú, sarkvidékeken át vezető utak esetében jegesedhet a hajtómű, ami emiatt akár le is állhat. Egyes szakértők a The Wall Street Journal szerint ezért lecseréltetnék a problémás alkatrészeket az év végéig, de legfeljebb 2010 közepéig. Az FAA döntése ezt nem tartja szükségesnek, eszerint megfelelő 2011 januárjáig megfelelő védelmet nyújtnak a korábban életbe léptetett szabályok.
A jég miatt bekövetkező meghibásodások rendkívül ritkák: több mint egy millió repülésből mindössze háromszor merült fel a probléma. Amikor azonban bekövetkezik, mint a British Airways 2008 januári járatánál, az katasztrófához vezethet. Az említett gép fedélzetén tizenhárman sérültek meg. Az FAA kilenc hónappal ezelőtt adott ki ajánlásokat a problémás Rolls-Royce motorok alkatrészeinek áttervezésére a jegesedés megakadályozása érdekében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.