Az országgyűlési választásokig ugyanis a kormány nem foglal állást a magyar-osztrák vasúttársaság terjeszkedési terveiben szereplő 12 vasútvonal üzemeltetésének átadásáról - tudta meg a Népszabadság.
Győr-Moson-Sopron, Vas és Zala megye 607 kilométer vasútja a 2010 tavaszán esedékes kormányváltásig biztosan a MÁV kezében marad. Lapunk múlt heti cikke nyomán ugyanis egyértelművé vált, hogy a kabinetnek nincs ideje az üzemeltetési jogok átadásának lebonyolítására.
Ennek ellenére a MÁV vezetői nem dőlhetnek hátra - a több tízmilliárd forint összértékű vasúti infrastruktúra kezelésének megszerzéséről a GYSEV a legkevésbé sem mondott le.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.