A két társaság mobilinternetes szolgáltatásait népszerűsítő reklámjaiban ugyanis intenzív internetezésre biztatta a fogyasztókat, majd a felhívásnak megfelelően cselekvő ügyfeleket az adatforgalom lassításával büntette. Emiatt a Pannont 15 millió, a Vodafone-t pedig 10 millió forintra bírságolta a versenyhivatal.
A GVH megítélése szerint a Pannon az Internet Éjjel-nappal és az Internet Éjszaka-hétvége tarifacsomagról közölt megtévesztő információkat. A Vodafone a HSDPA nyári kampányával vívta ki a GVH haragját, mivel az arról tájékoztatta megtévesztően a fogyasztót, hogy az Internet Szabadon akcióban fix havi díjért korlátlanul internetezhet normál felhasználás esetén, adatmennyiségi megkötés nélkül.
Az adatforgalom alakulása, mennyisége a GVH szerint nem tekinthető olyan körülménynek, amely önmagában alapos ok lenne a lassításra egy korlátlan internetezésre, intenzív használatra kínált szolgáltatás esetén.
A GVH egyébként két másik Vodafone-hirdetést is megtévesztőnek talált. Ezek egyike a Connect Roaming szolgáltatást hirdette, ám nem tájékoztatta az ügyfeleket, hogy az alapértelmezett 50 MB feletti adatforgalom túllépése esetén jelentős túlfizetéssel kell számolniuk. VG
A hazai mobil-előfizetések száma közel 12 millió, a szám várhatóan tovább nő, azonban a kiosztható hívószámok korlátozottan állnak rendelkezésre. A technikával újabb 6 millió telefonszám adható ki.
A hazai mobil-előfizetések száma közel 12 millió, a szám várhatóan tovább nő, azonban a kiosztható hívószámok korlátozottan állnak rendelkezésre. A technikával újabb 6 millió telefonszám adható ki. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.