A világ legnagyobb luxus autómárkája, a BMW csoportszinten 2 százalékkal növelte eladásait és így 115 252 autót értékesített az előző év októberében mért 113 011 darabhoz képest. Az Audi 0,4 százalékkal több, 82 750 gépkocsit adott el az előző hónapban. Az ingolstadti gyár az év egészére vonatkozó eladási kilátásait is 925 ezerre javította - tudósít az AP.
A harmadik negyedévben a BMW 78 millió eurós nettó nyereséget jelentett, ez 73,8 százalékkal alacsonyabb az előző év azonos időszakában mért profitnál. Az idei év első kilenc hónapjában a német gyártó nyeresége 96,4 százalékkal csökkent tavalyhoz képest és mindössze 47 millió eurót ért el. Az elemzők 94 millió eurós nyereségre számítottak a harmadik negyedévben, az eredmény jelzi, hogy a válság továbbra is komolyan megviseli a vállalatot.
Az AUDI AG a januártól szeptemberig terjedő időszak során világszerte mindegy 705 300 autót értékesített, az összesített eladások ezzel mindössze 7,5 százalékkal maradnak el az előző évi rekordmennyiségtől – olvasható a cég közleményében.
A vállalat értékesítési mutatói az első három negyedév során meghaladták a teljes esztendőre kitűzött cél szerinti ütemet, 2009-ben ugyanis az Audi összesen mintegy 900 ezer járművet tervez kiszállítani vásárlóinak. Szeptemberben 88 600 Audit adtak át, ami 6,8 százalékkal maradt el a tavalyi esztendő rendkívül erős azonos hónapjától.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.