Még ma bejelenti a Sláger Rádió, hogy a Roxy Rádió frekvenciáján sugároz tovább – értesült a Világgazdaság Online. Információink szerint a ma éjfélkor az országos kereskedelmi frekvenciajogosultságát elveszítő Sláger ugyanakkor nem meg-, hanem csak bérbe veszi az új hullámsávot, várhatóan egy évre.
Úgy tudjuk, ennek oka a Boros–Bochkor páros szerződésének jövő évi kifutása, nem tudható ugyanis, hogy a Sláger jelenlegi „húzószemélyei” meghosszabbítják-e kontraktusukat, emiatt pedig a rádió nem kíván nagyobb „anyagi kötelezettséget vállalni”.
Értesüléseink szerint a tárgyalások tegnap délután már végső fázisukban voltak, ám a szerződéseket végül nem írták alá. A megbeszélések ma reggel folytatódtak, információink szerint a két fél és ügyvédeik jelenleg is tárgyalnak. A tervek szerint a Sláger ma délutáni műsorában mindenképpen elhangzik majd a bejelentés az új frekvencia megjelölésével.
Az elmúlt napokban-hetekben több rádió neve is felmerült, mint amelynek megvételével a Sláger folytatná. A Roxy és a Rádió1 mellett a Pont FM-et nevezte meg a hazai sajtó, ám utóbbi értesülést kategorikusan cáfolta a Pont FM tulajdonosa. Ami a vételárat illeti, a Rádió1 kapcsán 2 milliárd forintról szóltak a sajtóhírek.
A Sláger és a másik országos kereskedelmi adó, a Danubius október végén veszítette el frekvenciajogosultságát, miután az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) a Heti Választ és a Lánchíd Rádiót is ellenőrző Infocenter csoporthoz kötődő Adveniót, illetve az Econet.hu csoport által tulajdonolt FM1 Konzorciumot hozta ki nyertesként.
A döntést követően a Sláger és a Danubius is bírósághoz fordult ideiglenes intézkedést kérve, ám egy héttel ezelőtt mindkettőjük keresetét visszadobta a Fővárosi Bíróság.
Ma éjfélkor mindketten befejezik az adást, csütörtökön nulla órától pedig a két új nyertes kezdi meg a műsorszolgáltatást. Az FM1-es Neo FM adását az Antenna Hungária 16 telephelyről sugározza majd, 80 százalék körüli lakossági lefedettséggel, míg az adveniós Class FM-et 11 adóállomásról lehet majd elérni, 67 százalékos lefedettség mellett. Mindkét adó sok zenét ígér, ám a Slágerhez és a Danubiushoz képest „szélesebb spektrumon”.
Úgy tudjuk, a Slágernél időközben jó pár munkahely megszűnt, hiszen hiába működnek tovább egy új frekvencián, a korábbinál jóval kisebb árbevételre számíthatnak, így az apparátusuk is kisebb lesz. Tavaly 4 milliárdos bevételre tettek szert, adózott nyereségük 1,2 milliárd volt – az idén az első tizenegy és fél hónapban körülbeül 2,8-3 milliárdos bevételre tehettek szert.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.