Jó döntésnek bizonyult a Ma reggel elindítása a Magyar Televízió számára a MTV szerint. A műsor ugyan a kezdetektől népszerűbb volt vetélytársainál, de az elmúlt két hétben még induló eredményeit is lényegesen felül múlta a magazin. A felsőfokú végzettségűek körében a Ma reggel nézettsége önmagában majdnem annyi, mint a TV2-é és az RTL Klubé összesen, és pozitívan változott a műsor elismertsége a fiatalok körében, amely népszerűbb a 18-49 évesek között, mint elődje, a Nap-kelte.
A 46. és 47. héten a 18 évnél idősebb nézők 27 százaléka választotta az MTV reggeli műsorát, szemben a Mokka 22, és a Reggeli 18 százalékos közönségarányával.
A Ma reggel indulása óta eltelt két hónapban, vagyis 2009. szeptember 28. óta 562 vendég fordult meg a műsorban, ebből 156 politikus, 406 pedig szakértő vagy civil. A műsor szerkesztői ügyelnek a kiegyensúlyozottságra is, a kormány és a kormánypártok 47,5 százalékban szólaltak meg, az ellenzék 46,5 százalékban, a függetlenek 6 százalékban.
A Magyar Televízió piacvezető új műsora a cég szerint a hirdetőket is vonzza. A Ma reggel a műsortól elvárt hirdetési bevételeket stabilan hozza, sőt meg is haladja, így a költségcsökkentési és bevételnövekedési elvárásokat is kiválóan teljesíti.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.