A C3 sziluettje nem változott, és ducisága ellenére is tartja a 0,3-es légellenállási együttható értéket. A gyár arra ugyanakkor nagyon ügyelt, hogy versenytársai közül kiemelkedjen viszonylag nagyméretű, 300 literes csomagtartójával. És arra is is, hogy a második generációs C3 könnyebb legyen mint elődje.
Az új C3 a szegmens legkompaktabb modelljei közé tartozik. Nem engedve a méretnövelés csábításának, a Citroen nem engedte nagyon megnyúlni: hossza csupán 3,94 méter, és az 1,73 méteres szélességhez 152 centis magasság járul. Ez utóbbi, valamint a tengelytáv ugyanakkora, mint a jelenlegi modellnél, így a 10,2 méteres fordulási körátmérővel az autó tökéletesen alkalmas a városi használatra.
A kocsi tengelytávja ugyan nem nőtt, a második sorban utazók lábtere mégis három centiméterrel nagyobb lett, mert sokkal vékonyabb támlát kaptak az első ülések. A kocsihoz alapból négy légzsák jár, és az új - szigorúbb - NCAP törésteszten is csak azért nem kapta meg az öt csillagot, mert az alapfelszereltségnek nem része az ESP...
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.