A szeptemberben kezdődő javulás folytatódott, így novemberben a BMW 11,5 százalékkal több, 107 686 autót adott el. Akárcsak az Audi és a Daimler, a BMW is kiemelkedően teljesített Kínában, ahol az eladások száma 39,7 százalékkal emelkedett - jelenti az AFP.
A BMW ennek ellenére globálisan 12,2 százalékos csökkenésről számolt be a január és november közötti időszakban. Az év első hónapjában még így is a BMW vezet a német luxusgyártók között, 1,162 millió eladott autóval. A Daimler 1,02, az Audi 870 600 gépkocsit értékesített ebben az időszakban.
A részletes beszámoló szerint a BMW 13,8 százalékkal több Minit adott el novemberben, mint az előző hónapban, a cég pedig az év utolsó hónapjában is a növekedési trend folytatására számít.
Az Audi 8,9 százalékkal növelte eladásait novemberben, a kínai piacon a növekedés101,9 százalékos volt, így a cég máris túlteljesítette ottani éves eladási célját. A Daimler hétfőn közölte, hogy novemberben 8 500 autót adott el Kínában, csaknem háromszor annyit, mint októberben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.