Az Egyesült Államok piacán továbbra is a General Motors az első (1,86 millió db), majd a Toyota következik (1,58 millió darab) a harmadik helyre került a Ford (1,49 millió darab).
Amennyiben tartja éves tempóját, akkor a Hyunda-Kia konszern is megelőzi a Chryslert, igaz, ahhoz még le kell hagynia a hétszázezer darabos Nissant, ami nem lesz nehéz, mert miközben a japán konszern eladásai 22 százalékkal zuhantak, a dél-koreaiaké 7 százalékkal nőttek, vagyis már az év végén helyt cserélhetnek, hiszen csak húszezer darabos a hátránya - írta a Népszabadság.
Ami nem változik, az a távol-keletiek és németek térnyerése: negyven éve még csak a vevők öt százaléka, 2000-ben 35 százaléka vett külföldi márkát, 2009-ben ez az arány már 66,5 százalék, igaz, a legtöbb dél-koreai, japán és német márka jelentős helyi kapacitásokkal rendelkezik, így az Egyesült Államokban értékesített autók kétharmada helyben készül. Nem véletlenül tartotta legújabb és legnagyobb luxusmodelljének világpremierjét Miamiban az Audi, melynek anyakonszernje, a Volkswagen gyárat épít az Egyesült Államokban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.