Tíz utas közül négy üzletember a Germanwings budapesti járatain, a versenytársakhoz képest ez magas arány ,és ráadásul stabilnak is tűnik – summázta az idei évet lapunknak Heinz-Joachim Schöttes, a Lufthansa csoporthoz tartozó német diszkont-légitársaság vállalati kommunikációs igazgatója, amikor az üzletmenet részleteit ecsetelte a minap Budapesten.
Emögött az a trend áll, hogy a vállalatok – legyen szó multiról vagy kkv-ról – egyértelműen ezzel is takarékoskodni akarnak. Más diszkontcégekhez hasonlóan a Germanwingsnek is van törzsutasprogramja, sőt külön foglalkoznak a vállalati szektorral is.
Bár a Germanwings egyenletesen teljesít a magyar piacon (s ezzel itt az elérhető közvetlen célállomások számát tekintve a középmezőnyben van), a válság egyelőre nem indokolja újabb németországi vagy más európai célpont bekapcsolását Budapestről – válaszolta arra a kérdésünkre, hogy bővül-e az itteni kínálat. „A jelentősebb német városok már foglaltak, anyacégünk, a Malév, az Easyjet és az Air Berlin jól lefedi a piacot” – indokolta a döntést.
További részletek a holnapi Világgazdaságban!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.