A második legnagyobb francia autógyártó 2009-ben 2,31 millió gépjárművet értékesített. Az eladások 3,1 százalékos csökkenése erős eltéréseket mutat régiónként és márkánként is. Míg a cégcsoport Európában 1,5 százalékkal több egységet adott el a múlt évben, addig a többi piacon 10,9 százalékkal csökkent az eladások száma - jelenti az AP.
Ugyanakkor a Renault 15 fő piacából 11-ben növekedett a cég piaci részesedése. A Renault márka 7,8 százalékkal alacsonyabb eladási szinten produkált, ugyanakkor a Dacia 20,5 százalékot erősített.
A konszern nehéz évre számít, de reméli, hogy sikerül tovább növelnie piaci részesedését az autócsere programok megszűnése ellenére is. Az európai piacon a cég 8-10 százalékos visszaesést prognosztizál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.