Egy évvel korábban csak 64,3 millió dollárra rúgott a profit. A cég az elmúlt évben jelentős önköltségcsökkentést hajtott végre és vevőket is sikerült visszahódítania a belföldi piacon.
A Starbucks teljes árbevétele 2009 negyedik negyedében 2,7 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi azonos időszakban feljegyzett 2,6 milliárd dollárról. Az egy évvel korábban is működő üzletek eladásai 4 százalékkal növekedtek, két év után először következett be javulás.
Az eredmények meghaladták a piaci várakozásokat - írja a BBC. A cég több ezer munkahelyet szüntetett meg és több száz gyengén teljesítő üzletet zárt be az utóbbi két évben a takarékosság jegyében. Ugyanakkor új, olcsóbb kávéfélék forgalmazásába kezdett az ügyfelek visszanyerésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.