A vezérigazgató megemlítette, hogy a cégnek esélye van a MÁV-START Zrt. által vásárolni kívánt motorvonatok összeszerelésére a Szolnoki Járműjavító telephelyen. A már üzemelő villamos motorvonatok magasabb szintű (K4, K5 jelű) karbantartási munkáit a társaság a Stadler cég alvállalkozójaként fogja végezni. Jelentős külső megrendelése van a társaságnak az ÖBB TS (osztrák vasúti karbantartó) vállalattól a hagyományos villamos motorok javítására, azok alkatrészeinek gyártására.
A vezérigazgató elmondta: 2009-ben, a társaság megalakulásának második évében az előzetes számítások szerint 43 milliárd bevétel mellett várhatóan 40 millió eredménnyel lesz képes zárni az évet, míg 2008-ban 45 milliárd bevétel mellett 178 millió forint eredményt ért el a társaság, amit a vállalatkialakítás, beolvadás többletráfordításai mellett valósított meg. A cég idén mindössze 38 milliárd forintos árbevételt és szolid, 10 millió forintos nyereséget tervez.
A társaság hatékonyságjavítás területén elért eredményeit jól szemlélteti az a tény, hogy 2009-ben 4,7 százalékkal növelte az egy főre jutó árbevételét, miközben a megrendelések értéke csaknem 5 százalékkal csökkent 2008-hoz képest.
Zaránd szerint a múlt évjelentős eredménye a MÁV Cargo teherkocsi-javításra kiírt közbeszerzési pályázaton elért siker, amely 2010 októberéig biztosítja a megrendeléseket, 1,2 milliárd forint értékben.
A társaság a MÁV Csoporton kívüli megrendeléseit folyamatosan növelte. A 2007-es 198 millió forintos árbevétel után, 2008-ban 512-re, míg a múlt évben már 906 millió forintra emelkedett az ebből származó bevétel. A vezérigazgató várakozása szerint a társaság külső bevételei a következő években jelentősen emelkedhetnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.