A vállalat európai értékesítésében a 2008-as 48 százalékról 61 százalékra sikerült növelni a kiskereskedelmi értékesítés arányát, az új Fiesta pedig Európa második legnépszerűbb modellje lett.
A Ford a decembert is beleértve hét egymást követő hónapban abszolút értékben is növelni tudta értékesítését, így szemben az európai piaccal, amely 4,8 százalékkal csökkent, a Ford 2009-ben 0,2 százalékkal növelni tudta értékesítését 2008-hoz képest, így tavaly összesen 1 439 900 darab új Ford talált gazdára az Euro 19 országaiban. Ezek közül kiemelkedő eredményt produkált Németország, amely 308.000 eladott új autóval 1999 óta a legjobb eredményt érte el.
A Magyarországról irányított Európai Közvetlen Értékesítési Piacokat (30 ország), valamit Oroszországot és Törökországot is számítva a Ford Európa összesen 1.654.600 új gépjárművet értékesített.
Az Euro 19 országaiban 2009-ben a legnépszerűbb Ford modell az Európa második legnépszerűbb autójának bizonyuló Fiesta (469 100 darab) volt, amit a Focus (301 500 darab) és a Transit (117 700 darab) követett. A Top3 Magyarországon is hasonlóképp alakult, ám itt az egyben Magyarország legnagyobb darabszámban értékesített autójaként végzett Focus (3 335 darab) szerezte meg az első helyet, ezt követte a Fiesta (1 592 darab) és a Transit (1 234).
Hasonlóan jól szerepelt egyébiránt az európai adatokhoz viszonyítva idehaza a Mondeo és a Fusion is, Rangerből pedig egyenesen "nagyhatalomnak" számítunk, hiszen Magyarországon talált gazdára az európai értékesítés csaknem 5 százaléka, azaz e tekintetben piaci súlyunkhoz mérten tízszeresen teljesítettünk.
A Ford egyébiránt az Euro19 piacát tekintve a 2010-et illetően a számos nagy piacon kifutó roncsautó-prémium miatt visszaeséssel, 13,5 és 14,5 millió közötti piaccal számol.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.