A Times Online véleménye szerint az áruházláncok agresszíven reagáltak az élelmiszerárak csökkenésére. Ezt jelzi, hogy a Tesco a múlt héten 280 millió fontnak megfelelő árengedményt hirdetett meg. A rivális Asda ma bejelentette, hogy az évtized legnagyobb árcsökkentő akciójára készül, amelynek keretében 3 600 terméket kínál olcsóbban.
Az Asda kereskedelemi igazgatója ezzel párhuzamosan arra figyelmeztetett, hogy a diszkont áruházláncokat könnyen a bankokkal egy kalap alá vehetik, mivel a vásárlóknak elegük van a megtévesztő akciós hirdetésekből és az egy fizet, kettőt kap akciókból. "A riválisainkkal ellentétben mi azokat a termékeket árazzuk le, amelyekre igény van és nem azokat, amelyeket mi akarunk eladni.
A múlt évben a Tesco klubkártya rendszere keretében megduplázta a kedvezmények mértékét, a lépés 200 millió fontos költséget jelentett a cégnek. Az akció hatására a Tesco felzárkózott riválisaihoz az eladások növekedésében. A harmadik legnagyobb csoport, a Sainsbury válaszul szintén erősítette Nectar néven futó hűségprogramját. Az Asda nem használ hűségkedvezmény rendszert, ehelyett a "minden nap alacsony árak" stratégiát hangsúlyozza.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.