2008-ban még 14,8 milliárd dollárt veszített a Ford, a tavalyi évet azonban már 2,5 milliárd dolláros pluszban zárta az egyetlen olyan amerikai autógyártó, amely nem részesült állami támogatásban. 2005 óta most először könyvelt el éves profitot a cég, amely csaknem megduplázta készpénztartalékait is – jelenti a New York Times.
A Ford a korábbihoz képest javított előrejelzésén és már a 2010-es évre is profittal számol. A cég minden régióban nyereséget könyvelt el. Sőt, bár a legtöbb autógyártó számára Észak-Amerika jelenti a legnagyobb nehézséget, a Ford itt termelte ki a legnagyobb nyereséget a negyedik negyedévben.
A cég – részben az autócsere-programoknak köszönhetően 1995 óta először növelte piaci részesedését az Egyesült Államokban, igaz ezzel párhuzamosan csökkentette az árkedvezményeket is.
A Ford 2009-ben tovább erősítette második pozícióját a gyártók rangsorában Európában: 0,5 százalékpontos növekedéssel 9,1 százalékos piaci részesedés ért el az Euro19 országaiban (19 legfontosabb európai piacán), 17 országban könyvelve el piaci részesedést növekedést, amelyek közül négy országban, köztük Magyarországon is megszerezte a piacvezető pozíciót.
A cég két elismerést is besöpört a detroiti Észak-Amerikai Nemzetközi Auto Show-n. A Fusion hibrid változata az év autója címet kapta meg, a Ford Transit Connectet pedig az év kisteherautójává választotta az autós újságírókból álló zsűri.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.