A Tesco közlése szerint a január 9-ig tartó időszakban üzleteinek forgalma 4,9 százalékkal növekedett, túlteljesítve ezzel az elemzői várakozásokat. A cég a legfőbb nyertesnek a minőségi termékeket tekinti, ezekből 16 százalékkal több adtak el az idei karácsony során. a szigetországban 100 millió fonttal több hűség kupont adtak ki.
A Tesco pénzügyi igazgatója a Daily Mailnek elmondta: a voucherek 0,5 százalékponttal növelték a forgalmat. Az élelmiszereken kívül a ruházati- és elektronikai termékek, valamint a játékok teljesítettek jól.
Az Egyesült Királyságban a Tesco az üzemanyagot leszámítva 8 százalékkal növelte eladásait, a csoport eladásai fix árfolyammal számolva 7,5 százalékkal növekedtek. A diszkont lánc óvatos bizakodással nyilatkozott az idei évről. A cég a szigorító intézkedések negatív hatására hívta fel a figyelmet, de továbbra is növekedésre számít.
Mint arról tegnap beszámoltunk, a Tesco számára gondot jelentett az euró-dollár árfolyam alakulása. Ennek hatására a német Metro – most először – megelőzte a globális eladások terén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.