A Magyar Telekom reklámkampányának fő üzenete az „Összehozunk Benneteket - 3000 perc ajándékba” szlogen volt. A kedvezmény azonban csak meghatározott díjcsomagokhoz kapcsolódott, korlátozott előfizetői körre vonatkozott, és az ajándék perceket is időbeni határok között használhatták az érdekeltek. A megszorításokra pedig egyáltalán nem, vagy nem megfelelő módon hívta fel a cég a fogyasztók figyelmét.
A versenyhatóság a bírság kiszabásánál súlyosbító körülményként értékelte, hogy korábban hasonló ok miatt többször marasztalta el a Magyar Telekomot. Ráadásul a meghatározó piaci szereplőként számon tartott vállalkozás széles körben terjesztett megtévesztő hirdetéseivel jelentős számú fogyasztót ért el. Súlyosító körülménynek bizonyult az is, hogy a reklámkampány karácsony táján volt intenzív, amikor - évek óta, tendenciaszerűen - az egyik legnépszerűbb ajándék a mobiltelefon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.