Európában a Chevrolet 425 874 autót értékesített a tavalyi évben, a 2008-as évhez képest csaknem 15 százalékkal több autót adtak el a kontinensen. A márka saját számításai szerint rekord részesedést ért el tíz európai piacon.
Franciaországban megkétszerezte eladásait a cég, míg Németországban 40 százalékkal növekedtek az eladások. A legjobb piaci részesedést Spanyolországban és Lengyelországban érte el a cég. A volument illetően Oroszország a Chevrolet legnagyobb piaca, itt ez a márka a legkedveltebb a külföldi gyártók közül.
Ugyanakkor a Nyugat-európai fejlődést ellensúlyozta a keleti régióban tapasztalt csökkenés, amelynek következtében a Chevrolet részesedése összességében változatlan maradt a kontinensen.
2009-ben az Aveo volt a legnépszerűbb Chevrolet modell Európában, a második helyet a Matiz szerezte meg. Világszerte 3,5 millió Chevrolet talált gazdára, ezzel a negyedik legnagyobb márka a GM-hez tartozó cég.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.