Az internet térnyerése ellenére egyre több időt töltenek televíziózással a magyarok, azonban a piac az új adók megjelenésével mindinkább darabolódik, az átrendeződéstől pedig leginkább a nagy kereskedelmi csatornák szenvednek – nagyjából így foglalhatók össze egy mondatban a magyarországi televíziós piac főbb trendjei 2009-et tekintve.
Németh Marika, az RTL Klub kutatási igazgatója szerdai piacelemző sajtótájékoztatóján elmondta: a televíziózás Magyarországon még mindig a legnépszerűbb szabadidős tevékenység, olyannyira, hogy egy kutatás szerint nemzetközi összehasonlításban csak a hagyományosan sokat tévéző egyesült államokbeli, valamint szerbiai lakosság előz meg bennünket e tekintetben.
A tévénézésre szánt napi idő az elmúlt években folyamatosan nőtt – még az új technológiákat, az internetet és a mobileszközöket leginkább használó fiatalok körében is –, tavaly az összlakosságra vetítve elérte a 265 percet (2007-ben 259 perc volt).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.