Az Audi 2009 novemberében értékesítési előrejelzését az eredeti 900 ezerről 925 ezerre emelte, és hogy e célkitűzését is jelentősen túl tudta teljesíteni, többek között kínai eladásai kedvező alakulásának köszönhető. Kínában Hong Konggal együtt a 2009-es esztendő folyamán a márka összesen 158 941 prémium autót értékesített, azaz 32,9 százalékkal többet, mint a megelőző évben. Decemberben az Audi eladásai itt 75,6 százalékkal emelkedtek.
Az Amerikai Egyesült Államokban az Audi 5,7 százalékos csökkenést ért el, miközben a lényegesen nagyobb visszaesést produkáló piacon jelentősen növelte részesedését.
Európában a prémiummárka 2009-es eladásai 12,8 százalékos csökkenést mutatnak, amelyről Peter Schwarzenbauer, az Audi igazgatótanácsának az értékesítés és a marketing területeiért felelős tagja így vélekedett: "Ez a vetélytársakéval összevetve igen jó eredménynek számít, s mintegy 618 850 kiszállított autónkkal Európa legerősebb prémiummárkájaként egyértelműen az élen állunk."
Itthon az Audi Hungaria motortermelése 27 százalékkal csökkent a múlt évben, sportkocsiból pedig 45 százalékkal gyártottak kevesebbet, de a győri gyár ügyvezető igazgatója nem elégedetlen. Ez is sikernek számít a válság miatt erősen megváltozott piaci körülmények között – mondta Thomas Faustmann, kiemelve: tizenegy új motortípus sorozatgyártásának elindításával továbbra is biztosították a közel hatezer fős cég jövőjét.
Tavaly a válság ellenére is egy több mint 180 millió eurós beruházássorozatot hajtott végre győri leányvállalatánál az Audi AG. Ezzel 3,8 milliárd euróra növekedett az anyacég által 1993 óta a vállalatra fordított beruházási összeg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.