A történet úgy kezdődött, hogy Lenin özvegyének, Nagyezsda Konsztantinova Krupszkajának 1939-es halála után a leningrádi csokoládégyár dolgozói petíciót nyújtottak be, amelynek célja az volt, hogy halhatatlanná tegyék a hölgy nevét oly módon, hogy a helyi üzemet róla nevezik el .
Az elmúlt években – bár a Krupszkaja két fronton küzdött a hazai illetve nemzetközi vetélytársakkal – szinte töretlen volt a csokoládé népszerűsége, de az édesség története során először azzal néz szembe, hogy csak a második legnépszerűbb csokoládé lesz a hatalmas országban. Ezért a társaság vezetői a brit Coley Porter Bell(CPB) reklámügynökséget kérték meg, hogy hajtsanak végre ráncfelvarrást a márkán - számol be a Guardian.
„A feladatunk az volt, hogy modernizáljuk a márkát és a csomagolást, anélkül hogy hátat fordítanánk azoknak az előnyöknek, amiket az elmúlt években már megszerzett a csokoládé” – kommentálta az új megjelenést Vicky Bullen, a CPB vezérigazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.