A Pepsi 1,43 milliárd dolláros nettó eredményt produkált az előző év utolsó negyedében, az eladások 4,5 százalékkal, 13,3 milliárd dollárra emelkedtek. A Coca-Colához hasonlóan a Pepsi teljesítménye is gyengébb volt a hazai piacon, de a cég szerencsésebb, mivel eladásainak kétharmadát a külpiacok teszik ki – jelenti az AP.
Az amerikai üdítő üzletág 5 százalékos csökkenésről számolt be, viszont 6 százalékkal jobban fogytak a rágcsálnivalók. Európában a válság hatására nem növekedtek az eladások, de a fejlődő régiókban 13 százalékos volumen növekedést produkált ez az üzletág. Az Európán és Észak-Amerikán kívüli piacokon 8 százalékkal több üdítőital fogyott a negyedik negyedévben.
A Pepsi bejelentette, hogy további márkákat vezet be a csemegék szektorában és folytatja a terjeszkedést a fejlődő országokban. A cégcsoporthoz tartozó Pepsi Bottling február 2-i jelentésében a vártnál jobb eredményekről számolt be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.