A Twitter sikerét jól mutatja az üzenetek számának ugrásszerű növekedés. Az indulást jelentő 2007-es évben mindössze 5 ezer üzenet, „tweet” haladt át a rendszeren naponta. 2008-ban már 300 ezer üzenet érkezett minden nap, jelenleg pedig mintegy 50 millió mikroblog bejegyzés kering a Twitteren naponta.
Ráadásul a portál elemzői szerint ez a szám nem is takarja teljes mértékben a forgalmat, hiszen nem számítanak bele például a kereséssel megtekintett tweetek. Sean Garrett, a Twitter kommunikációért felelős alelnöke a Telegraph-nak elmondta: az üzenetek 20 százaléka, vagyis másodpercenként mintegy 83 bejegyzés termék vagy márka nevét tartalmazza.
Ugyanakkor a Twitter felhasználók aktivitás még mindig messze elmarad a YouTube látogatóiétól. A világ legnépszerűbb videómegosztója naponta egy milliárd videót kezel vagyis, a látogatók mintegy húszszor annyi videót néznek meg, mint amennyi üzenet a Twitteren érkezik. A Facebookon pedig naponta 8 milliárd másodpercet töltenek a netezők és 1 milliárd üzenetet küldenek a közösségi portál segítségével.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.