Az amerikai élelmiszeripari konszern a tavalyi év azonos időszakában mért 178 millió dollárról 710 millió dollárra emelte nettó profitját. Ezzel a Kraft részvényenként 48 centes hasznot gyűjtött, felülmúlva az elemzők 44 centes várakozásait – jelenti a Bloomberg.
A vállalat európai üzletága 8 százalékkal növelte eladásait, miközben a fejlődő országokban 11 százalékkal emelkedett az értékesítés. A teljes árbevétel 3,2 százalékkal, 11 milliárd dollárra emelkedett, a várakozásoknak megfelelően. A Kraft közölte: a Cadbury megvásárlása nyomán cégük vezető szerepet tölt be a fejlődő piacokon.
A Cadbury hosszú ellenállást követően január 19-én fogadta el a Kraft 18,9 milliárd dolláros vételi ajánlatát. A Kraft a brit cég ellenkezésének hatására felfelé módosította a korábbi vételi ajánlatát, de az elemzők szerint még így is áron alul jutott hozzá a Cadbury-hez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.