Kimaradt viszont a szerveződésből néhány busztársaság, ezekre – nem lévén bennük állami többség – nem vonatkozott a fenti kormányrendelet, de szabadon csatlakozhatnak a konzorciumokhoz, amelyek a MÁV-ot is várják.
A lapunknak nyilatkozó cégvezérek szerint komoly elbocsátásoktól nem kell tartani, az esetleges létszámfölösleg pedig semmiképpen nem a buszvezetők és a karbantartók körében keletkezik, de hangsúlyozták: a bérrel is gazdálkodni kell.
A válság miatt tavaly kevesebben ültek buszra, hiszen kevesebben jártak munkába is. Az idei utazási kedvet ezenfelül az infláció által indokoltnál egyébként alacsonyabb buszjegy- és bérletáremelés is tovább lohaszthatja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.