A Magyar Telekom stratégiai célkitűzése, hogy meglévő képességeit kihasználva új üzleti területekre történő belépéssel növelje bevételeit - áll a társaság közleményében. Ezzel összhangban a cég úgy döntött, hogy a magyar kiskereskedelmi energiapiacon kiterjedt értékesítési hálózatára építve földgáz és villamosenergia viszontértékesítésbe kezd.
Az energiapiaci belépéssel a társaság szélesíteni kívánja szolgáltatási körét a meglévő ügyfelei számára, illetve új telekommunikációs ügyfeleket kíván szerezni. A társaság várakozásai szerint a villamosenergiai és földgázpiaci ajánlatai magasabb értékű telekommunikációs szolgáltatások értékesítését is elősegítik.
A piaci reakciók és az ügyfél-elégedettség felmérése érdekében a Magyar Telekom első lépésben 2010. áprilistól lakossági és üzleti ügyfeleinek csak meghatározott körében indít villamosenergiai- és földgázpiaci szolgáltatást . A társaság e kezdeti lépést követően, 2010 második félévében mérlegeli az energiapiaci szerepvállalás további lehetőségeit.
A magyar villamosenergia- és földgázpiaci liberalizáció 2009. júliusi lezárását követően lehetővé vált a vállalat számára, hogy nagykereskedelmi partnerrel megállapodást kössön, és így a viszontértékesítéshez megfelelő mennyiségű villamosenergia és földgáz álljon rendelkezésére. A Magyar Telekom meglévő ügyfelei számára összekapcsolt termékként, a telekommunikációs szolgáltatásait kiegészítve fog villamosenergia és földgázszolgáltatást kínálni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.