A megkérdezettek 70 százaléka rendszeresen jár konferenciákra, melyet a válaszadók 88 százalékban a téma és a tudás, 30 százalékban az előadó személye és 29 százalékban a kapcsolatépítési lehetőségek alapján választanak ki.
Úgy tűnik, leáldozóban van az „olcsó reklámkonferenciák” csillaga, a felmérés szerint ugyanis a válaszadók 31 százaléka inkább el sem megy egy konferenciára, ha már előre látható, hogy sok reklámra számíthat az előadások során.
Ugyancsak visszatartó erő a személyes jelenlét is. Hiába érdekes a téma, jó az előadó, elfogadható a jegyár, ha a személyes megjelenés gondot okoz. A konferenciák világa erősen Budapest központú, ami hátrányosan érinti a vidéken élőket, így ők sajnos gyakran kénytelenek lemondani egy-egy ígéretes konferencián való részvételről a személyes akadályoztatás miatt.
A fenti problémák és igények egy új konferenciatípust hívnak életre, a teljes egészében online megtekinthető (közvetített) konferenciát, melyet marketing témában, Magyarországon elsőként a I. Marketingextra elnevezésű konferencia valósít meg.
Magyarországon a I. Marketingextra konferencia az első teljes egészében online közvetített és végignézhető konferencia, melyen kizárólag a tudás átadása a cél, „no reklám koncepciós”, vagyis semmiféle reklámmal nem kell számoljanak a nézők.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.