A transzatlanti nyitott égbolt megvalósítását célzó tárgyalások eredményeként lehetővé válik, hogy amerikai cégek európai, utóbbiak pedig amerikai légitársaságokban többségi részesedést vásárolhassanak. Jelenleg az amerikai vállalatok részesedési korlátja az EU-ban 49 százalék, miközben az uniós légicégek csak 25 százalékig lehetnek tulajdonosok tengerentúli versenytársaikban.
Siim Kallas, az EU illetékes biztosa a légiközlekedés liberalizációjának irányába tett óriási előrelépésként üdvözölte az egyezséget, ám a Nemzetközi Légiközlekedési Szövetség (IATA) csalódottságának adott hangot.
A tulajdonszerzés ügyének végleges rendezése ugyanis még hosszú időt vehet igénybe: a megállapodást az uniós országok és az Egyesült Államok törvényhozásának is jóvá kell hagyniuk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.