Az adózás előtti profit 55,9 százalékkal növekedett az előző évhez képest. A nettó profit 63 százalékkal növekedett, Dán koronában számítva 2.204 millióra a tavalyi 1,352 millió koronáról. Az előző év legjelentősebb növekedését a cég az angol anyanyelvű országokban érték el, de Európában és Ázsiai nagy részén is erős növekedést mutatott a LEGO.
Általánosságban elmondható, hogy a játékpiac világszerte stagnált 2009-ben, de kontinensenként hatalmas eltéréseket mutatva. A szektor egészét tekintve Európában és Ázsiában növekedtek az eladások, Angliában és Japánban meglehetősen visszaesett a kereslet, és Amerikában is kissé csökkentek az eladások.
Mindennek ellenére 2009-ben a LEGO Csoport globálisan 4,8 százalékra növelte piaci részesedését, a két klasszikus termékből a LEGO Cityből és a LEGO Csillagok Háborújából adták el a legtöbbet. A játékpiac 2010-ben is várhatóan stagnálni fog, de a cég pozíciójának, a 2009-es kimagasló fejlődésnek köszönhetően a LEGO Csoport 2010-ben is további növekedésre számít.
A LEGO Magyarország Kft – amely a magyar, a horvát és szlovén piacokon történő értékesítésért felel - szintén jelentős növekedést ért el Magyarországon: az árbevétel 13,7 százalékkal nőtt 2008-hoz képest. A legnépszerűbb termékcsoportok továbbra is a City és a Duplo, emellett a tavalyi évben a Star Wars és Power Miners termékek voltak a gyerekek kedvencei.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.