A válság ellenére a fővárosban továbbra is folyamatban van néhány tisztán közcélú garázsprojekt. Ezek egy része kapcsolódik a 4-es metró építéséhez. Többek között 600 férőhelyes parkolót kívánnak építeni a IV. kerületi Szent István téren, 300 férőhelyest a Roosevelt téren, egy 800 férőhelyes Kelenföldön (mely P+R parkoló lenne), de kialakítanának újabb parkolási lehetőségeket a Március 15. téren, a Bocskai úton és az Állatkerti körúton - derül ki az ingatlanmagazin.com összeállításából. A portál emlékeztet arra, hogy a The Garage Report elemzése ugyan megemlíti a 600 férőhelyes Kossuth téri mélygarázst is, amely azonban a hírek szerint egyelőre nem épül, ahogy késik a Műegyetemnél és a Baross téren létesítendő parkoló is.
Utóbbi kettő a 4-es metróhoz kapcsolódna. A legtöbb engedélyt már megszerezték, de még nem írták ki a közbeszerzést, illetve a Műegyetem rakpart esetében halasztanak a villamosvonal miatt. Ugyancsak kezdeti stádiumban van az Etele téri és a Bocskai úti létesítmény, így várhatóan a Rákóczi téri mélygarázs fog először elkészülni. A 4-es metró vonala mellé összesen 5 ezer férőhelyet terveztek, de szakértők szerint ennél több is épülhetne. Mivel költségvetési pénzek ezekre csak részben állnak rendelkezésre, a beruházások befektetőkre várnak. ingatlanma
keretes16405>
A havibérletek díjai a belvárosban (CBD) a legmagasabb: ott az átlagár a 63 ezer forintot is eléri. A központi piacon (Central) ennél mérsékeltebb, 40 ezer forintos árakkal találkozhatnak az autósok, s kifelé haladva a városból egyre csökkennek a díjak: a nem központi területeken 34 ezres, míg az agglomerációban 15 ezres havidíjat kell fizetni. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.