A futball szerelmesei körében rendkívül népszerű site új design-t kap, a Heineken zöldjébe öltözik, az aloldalak fejléceiben pedig központi helyet kap a Heineken logó. A bl.tv2.hu oldalon a netezők videó beszámolót is láthatnak majd a Heineken szurkolói klubjából, a Heineken Centerből, ahol egy igazi futballfieszta keretén belül óriáskivetítőn élőben nézhetjük a mérkőzéseket. Az április 27-28-i és május 22-i rendezvényeken a TV2 sztárjai is erősítik a szurkolók táborát, a helyszínről a TV2 élőben is bejelentkezik majd.
Videó, blog és élő chat Hajdú B.-vel
A Heineken és a TV2 a Bajnokok Ligája aloldalon az egyenes kieséses negyeddöntők közeledtével további újdonságokkal is készül, amelyek középpontjában Hajdú B. István áll. A leghitelesebb képernyősnek megválasztott sportriporter keddtől, hetente friss blogbejegyzéssel várja az extra tartalmak iránt érdeklődő sportrajongókat a felületen, sőt, stábunk a március 30-i Bayern München – Manchester United mérkőzéstől egészen a május 22-i döntőig minden alkalommal elkíséri őt a meccsek helyszínére is! A kisfilmek segítségével nyomon követjük, hogy készül fel a közvetítésekre és a kulisszatitkokból az is kiderül, mi a stábtagok feladata egy ilyen út során.
István bejelentkezéseinek ezzel koránt sincs vége: először március 26-án 11 és 12 óra között, utána pedig minden pénteken délután lehet majd chatelni Magyarország kedvenc sportriporterével az interneten: a netezők kérdeznek, Hajdú B. István pedig ÉLŐben válaszol.
A bl.tv2.hu oldalról
A TV2 2009 őszén indította el a Bajnokok Ligája aloldalt, a bl.tv2.hu <http://www.bl.tv2.hu/> linken, és segítségével az őszi szezonban többször megdőlt a tv2.hu látogatottsági rekordja. A BL-híreit összegyűjtő site-ra már az indulást követő időszakban is átlagosan több, mint 60000 látogató érkezett havonta – a szép eredmény megmutatkozott a TV2 weboldalának teljes látogatottságán: az élő közvetítések után esetenként 200.000-re ugrott a napi egyedi látogatók száma, sőt volt rá példa, hogy egymillió oldalletöltést produkáltak a tv2.hu felhasználói. A 2009-es esztendő legnépszerűbb TV2-es videója címet is egy Bajnokok Ligája Magazin-interjú nyerte, amely a Real Madrid két csillagával, Kakával és Ronaldoval készült. A Google Analytics mérőrendszere alapján a videó egyedi oldalmegtekintéseinek száma közel 550.000 volt, míg a linkre összesen csaknem kilencszázezerszer kattintottak!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.