BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kommunikációs együttműködés a Heineken és a TV2 között

A Bajnokok Ligája sorozat egyik legnagyobb szponzorával, a Heinekennel kötött integrált kommunikációs együttműködés keretében március 23-tól új arculattal jelentkezik a TV2 BL-oldala.

A futball szerelmesei körében rendkívül népszerű site új design-t kap, a Heineken zöldjébe öltözik, az aloldalak fejléceiben pedig központi helyet kap a Heineken logó. A bl.tv2.hu oldalon a netezők videó beszámolót is láthatnak majd a Heineken szurkolói klubjából, a Heineken Centerből, ahol egy igazi futballfieszta keretén belül óriáskivetítőn élőben nézhetjük a mérkőzéseket. Az április 27-28-i és május 22-i rendezvényeken a TV2 sztárjai is erősítik a szurkolók táborát, a helyszínről a TV2 élőben is bejelentkezik majd.

Videó, blog és élő chat Hajdú B.-vel

A Heineken és a TV2 a Bajnokok Ligája aloldalon az egyenes kieséses negyeddöntők közeledtével további újdonságokkal is készül, amelyek középpontjában Hajdú B. István áll. A leghitelesebb képernyősnek megválasztott sportriporter keddtől, hetente friss blogbejegyzéssel várja az extra tartalmak iránt érdeklődő sportrajongókat a felületen, sőt, stábunk a március 30-i Bayern München – Manchester United mérkőzéstől egészen a május 22-i döntőig minden alkalommal elkíséri őt a meccsek helyszínére is! A kisfilmek segítségével nyomon követjük, hogy készül fel a közvetítésekre és a kulisszatitkokból az is kiderül, mi a stábtagok feladata egy ilyen út során.

István bejelentkezéseinek ezzel koránt sincs vége: először március 26-án 11 és 12 óra között, utána pedig minden pénteken délután lehet majd chatelni Magyarország kedvenc sportriporterével az interneten: a netezők kérdeznek, Hajdú B. István pedig ÉLŐben válaszol.

A bl.tv2.hu oldalról

A TV2 2009 őszén indította el a Bajnokok Ligája aloldalt, a bl.tv2.hu <http://www.bl.tv2.hu/> linken, és segítségével az őszi szezonban többször megdőlt a tv2.hu látogatottsági rekordja. A BL-híreit összegyűjtő site-ra már az indulást követő időszakban is átlagosan több, mint 60000 látogató érkezett havonta – a szép eredmény megmutatkozott a TV2 weboldalának teljes látogatottságán: az élő közvetítések után esetenként 200.000-re ugrott a napi egyedi látogatók száma, sőt volt rá példa, hogy egymillió oldalletöltést produkáltak a tv2.hu felhasználói. A 2009-es esztendő legnépszerűbb TV2-es videója címet is egy Bajnokok Ligája Magazin-interjú nyerte, amely a Real Madrid két csillagával, Kakával és Ronaldoval készült. A Google Analytics mérőrendszere alapján a videó egyedi oldalmegtekintéseinek száma közel 550.000 volt, míg a linkre összesen csaknem kilencszázezerszer kattintottak!

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.