Li Sufu vezérigazgató úgy látja, hogy a Volvo sikerének titka üzleti tevékenységének kiterjedtségében rejlik. A Geely ezért kiterjesztené a Volvo működését azért, hogy ezzel csökkentse az egy autóra jutó költségeket. A kínai tulajdonos 1,8 milliárd dollárért vásárolta meg a svéd márkát, amelybe további 900 millió dollárt injektál a Reuters jelentése szerint.
"A Volvo nem marad Volvo, ha kiszakítjuk szülőföldjéből. A Geely és a Volvo tehát inkább testvéri, mint apa-fiú kapcsolatban lesz majd" – fogalmazott a vezérigazgató, cáfolva azokat a félelmeket, melyek szerint a svéd prémium márka az új tulajdonos hatására elveszítheti jellegzetességeit. Li – akit a The Economist Kína Henry Fordjának nevez – úgy látja, fontos, hogy a Volvo európai üzemei a jövőben is folytassák tevékenységüket.
A Geely a korábbi bejelentés szerint öt év alatt kilencszeresére emelné a Volvo eladásait Kínában, az évi 200 ezer autó eladásához a kínai tisztviselői rétegtől is segítséget vár, akiket az Audiról szoktatna át a svéd márkára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.