A Guardian tudósítása szerint a politikusok és fogyasztóvédelmi csoportok nyomására változtatta meg véleményét a Ryanair. A módosított álláspont szerint a fapados társaság kifizeti a járattörlésekkel kapcsolatos "reális költségeket".
A Ryanairnél mintegy 1 millió utast érintett az izlandi hamu miatti légtérzár és becslések szerint körülbelül 400 ezer utas szállás-, illetve étkezési költségét kell állnia a cégnek. Michael O’Leary, a vállalat vezére ma délelőtt még azt üzente, hogy a bíróságon találkozik bárkivel, aki a jegyár feletti költség fedezését várja a cégtől. A menedzser úgy nyilatkozott: nonszensz, hogy egy olcsó repülőjegy után több ezer fontot fizessen ki a légicég.
Az Európai Unió szabályozása szerint a járatok törlésekor az üzemeltetőnek ellátást és szükség esetén szállást kell biztosítania a földön maradt utasoknak. A Ryanair továbbra is kiáll az álláspontja mellett, miszerint indokolatlanul magas összegeket fizettet ki velük Brüsszel ilyen esetekben, míg a rivális közlekedési eszközökre enyhébb szabályozás vonatkozik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.