Melissa Ferrington és Cheryl Schmidt azt szeretnék elérni, ha az egyéni eljárásból csoportos per válhatna. A két felhasználó azzal vádolja a McAfee-t, hogy megtévesztő marketing taktikát alkalmaz.
A cég saját szoftverének telepítése során egy felugró ablakban kínál kipróbálásra egy alkalmazást, amelyről – a felperesek szerint – bárki azt hiheti, hogy a saját terméke. Ehhez képest egy másik vállalat, az Arpu internetes vásárlási technológiáját hirdeti az ablak. Elég egy kattintás és a felhasználó esetleg akaratán kívül vásárolt meg egy havi 4,95 dollárba kerülő szoftvert.
A The Register emlékezetet arra, hogy a McAfee a felhasználók felhatalmazása nélkül kínál fel egy nem kívánt terméket, ráadásul felhasználja azokat a bankszámla adatokat, amelyeket az ügyfelek kifejezetten a McAfee számára adtak át. Az eljárásban a marketing gyakorlat megszüntetését, kártérítést és bírságot követelnek a felperesek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.