A világ harmadik legnagyobb sportszergyártója az Adidas és a Nike után 83,1 millió euró adózott eredményre tett szert az egy évvel korábbi 5,6 milliót követően, az üzemi eredmény 119 millió euróra emelkedett 4 millióról, miközben a globális eladások 2,1 százalékkal 683 milliárd euróra csökkentek 697 milliárdról.
A csökkenés elsősorban Ázsiában, Európában, a Közel-Keleten és Afrikában következett be, míg Amerikában közel hét százalékkal nőttek a bevételek. A termékcsoportokat tekintve a lábbelik és kiegészítők forgalma csökkent, míg a ruházati termékeké nőtt.
A társaság szerdai közlése szerint a jó eredmény elsősorban az átfogó szerkezetátalakítási programnak, a hatékonyság növelésének köszönhető, amelynek nyomán az év hátralevő részében szerény kétszámjegyű növekedés várható a bevételekben, és ugrásszerű növekedés a profitban. Sokat remélnek a társaságnál az Afrikában júniusban rendezendő labdarúgó világbajnokságtól.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.