Az országos televízióknál pontosan fordítottan nyilatkoztak a kutatás résztvevői: fele voksolt a csökkenés mellett, a növekedésre pedig 30 százalék lát esélyt. A rádiók esetében a többség viszszaesést valószínűsített, s körülbelül 15–25 százalék közöttire tehető azok aránya, akik a változatlan költéseket tartják elképzelhetőnek. Lehetséges növekedésről csupán 17 százalék számolt be.
A megkérdezettek közel 40 százaléka nyilatkozott úgy, hogy saját vállalatának médiaköltései nem változnak a második negyedévben 2009 hasonló időszakához képest, és 10 százalékponttal többen állították, hogy növelik (34 százalék) kiadásaikat, mint ahányan azt mondták, hogy csökkentik (24 százalék). Szektorok szerinti bontásban a legtöbben (46 százalék) az autóágazat költéscsökkenésére voksoltak. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.