Az első negyedévben a digitális televízióra előfizetők száma összesen 69 ezerrel nőtt. A gyorsjelentés a tizennégy legnagyobb magyarországi műsorterjesztő önkéntes adatszolgáltatására épül és az előfizetéses televíziós szolgáltatások piacának mintegy 80-85 százalékát fedi le.
Az NHH becslései, illetve korábbi felmérései szerint a mintegy 3,8 millió magyarországi háztartás közül közel hárommillióban van valamilyen előfizetéses televíziós szolgáltatás. A fennmaradó 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat, vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek.
Márciusban a gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók előfizetőinek 48,2 százaléka vett igénybe digitális szolgáltatásokat a februári 47,2 és a 2009. decemberi 45,8 százalék után. A digitális előfizetéseken belül 2010 márciusában 421 ezerről 435 ezerre nőtt a kábeltelevízióra, vagy IPTV-re előfizetők száma és 757 ezerről 776 ezerre emelkedett a műholdas szolgáltatást igénybe vevők száma.
Márciusban a gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók adatai szerint az előfizetéssel rendelkező háztartásokon belül a februári 16,9 százalék után 17,3 százalékra nőtt a digitális kábeltévére, vagy IPTV-re előfizetők aránya. A műholdas előfizetéssel rendelkezők részesedése a februári 30,3 százalékról az első negyedév végére 30,9 százalékra emelkedett, míg az analóg kábeltelevíziós szolgáltatásra előfizetők aránya 52,8 százalékról 51,8 százalékra csökkent.
A műholdas szolgáltatásokat szegmensében a piacvezető DIGI részesedése a februári 46,3 százalékról 46,1 százalékra, a UPC-é 24,3 százalékról 23,7 százalékra csökkent, a Magyar Telekomé pedig 24,1 százalékról 25,3 százalékra emelkedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.