BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Színes RTV növekedett, a Blikk és a Nők Lapja visszaesett

A Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (MATESZ) legújabb adatai szerint a legtöbb példányban eladott magyar sajtótermékért folyó versenyben ismét vezet a Story magazin.

A lap az előző negyedévi 249 513-as példányszámához képest javítani tudott 252 411-re, amivel megelőzi a 250 309-ről 244 792-re visszaeső Nők Lapját. Egy éves távlatban azonban mindkét lap zsugorodott: a Story nagyobbat bukott a 2009-es év első negyedévi 277 552-es eredményéhez képest, a Nők Lapja pedig akkor 259 702 példányt tudott értékesíteni.

A már jó ideje a dobogó elő két fokán egymást váltogató két lap mellett stabil harmadikként szereplő Színes RTV a megelőző három hónaphoz képest kis mértékben még növekedni is tudott (208 631-ről 210 124-re). A dobogósok mellé még negyedikként felfért az Axel Springertől a Kiskegyed, mint az utolsó olyan lap, amely még 200 ezer példány felett fogy.

A Blikk továbbra is a legtöbb példányban értékesített napilap 187 806 példánnyal, amely viszont kisebb a tavaly év végi 198 215-nél, és még jelentősebb visszaesés a tavaly év eleji 213 758-hoz képest.

A Bors idén (82 474) szintén rosszabbul teljesített, mint az előző negyedévben (85 556), és vesztett tavalyi eredményeiből is (91 395), de még így is megelőzi az először a 2009 harmadik negyedévében megelőzött Népszabadságot, amely negyedéves viszonylatban közel ötezer (85 064-ről 80 849-re zsugorodva), egyéves viszonylatban (96 591) pedig mintegy 16 ezer példányt vesztett.

A Nemzeti Sport a maga 66 180-as példányszámával kicsit többet vesztett az elmúlt negyedévhez (70 617) mint a tavalyi első negyedévhez (68 232) képest, a Népszava pedig enyhe visszaeséssel stagnált az utóbbi hónapokban (18 341 példány a korábbi 18 855-höz képest) viszont ennél nagyobb mértékű csökkenést mutatva a tavalyi 20 878 példányhoz viszonyítva.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.