A Toyota 113 644 autót értékesített áprilisban Japánban, az előző év azonos időszakában mért 75 777 darabhoz képest a japán autókereskedők szövetsége szerint. A szakmai szervezet adatai szerint a többi japán autógyár is az eladások növekedéséről számolt be, főként, mivel az előző év áprilisa, a bázis igen alacsony volt – jelenti az AFP.
A Toyota viszont túlteljesítette az iparág 33,5 százalékos átlagos értékesítés növekedését a maga 50 százalékos emelkedésével. A hazai piacon továbbra is népszerű a zászlóshajónak számító Prius hibrid, annak ellenére, hogy ezt a modellt is érintette a visszahívási hullám.
Az Egyesült Államokban a Toyota 24,4 százalékkal növelte értékesítéseit tavaly óta, a javulást főként a rendkívüli kedvezményeknek köszönheti a világ első számú autógyára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.