A felmérés során ezer fogyasztó véleményét kérdezték meg, eszerint 78 százalék tervezi, hogy megvásárolja az Apple tábla PC-jét és mindössze 22 százalék nyilatkozott úgy, hogy netbookot választ – jelenti a PCWorld.
Arra a kérdésre, hogy fontolóra vették-e a vásárlást, miután Steve Jobs bemutatta az iPadet, 30 százalék igennel válaszolt és ezt követően meg is vette a készüléket, 40 százalék pedig habozott ugyan, de végül a netbook mellett döntött. A megkérdezettek 30 százalékát nem befolyásolta az Apple új terméke és megvásárolta a korábban tervezett netbookot.
Azok, akik az iPad mellett döntöttek, elsősorban (55 százalék) a kisebb méretet említették szempontként, második helyet foglalt el az ár, harmadik helyet pedig az akkumulátor élettartama. Az elemzők szerint egyébként az iPad egyelőre nem semmisíti meg a netbook piacot, hiszen a két kategória között mintegy 200 dolláros az árkülönbség.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.