A Rise FM - amelynek elsődleges célcsoportja a 17-37 év közötti AB státuszú fiatalok - előkelő helyett vívott ki magának a budapesti niche rádiók piacán.
Gáspár Róbert, a Rise FM tulajdonosa elmondta: „A Rise FM-nél mindig is első számú szempont volt, hogy újszerű megoldásokkal és termékekkel jöjjünk elő a piacon, így van ez most is, hiszen az együtt működésnek köszönhetően a Juventus Médiával egy vadonatúj, új generációs médiatermék született.”
A Juventus Média így portfoliójával még jobb kiszolgálást biztosít azoknak a hirdetőknek, akiknek fontosak a budapesti fiatal és felnőtt magas státuszú fogyasztók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.