Nem tegnap kezdték a fúrást az alagútból fülig porosan kikászálódó munkások. A Kelenföldi pályaudvarról 2007 áprilisában indult el a pajzs. Inkább számolja ki mindenki maga, hogy mennyi időbe tellett az 7,4 kilométeres táv megtétele.
A DBR metró projektigazgatója szerint azonban még rengeteg munka van hátra addig, amíg a 4-es metró 2013 végén utasokat is szállíthat. Például le kell fektetni a vágányokat és az állomások belső építése is időigényes feladat. A fúrópajzsok történelmi betörését Demszky Gábor főpolgármester is érdeklődve figyelte, pár percet pózolt a munkásokkal, kortyolt a pezsgőből, majd távozott. „Az még kérdéses, hogy a Bosnyák térig is elfúrhatunk-e, de mi a második szakasznak is nekigyűrkőznénk” – hangsúlyozta Klados Gusztáv.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.