Az üzlet segítségével a Yahoo és a Facebook felhasználói egy művelettel frissíthetik megjelenésüket mindkét oldalon és egyúttal nagyobb lesz az átjárás a portálok között. A megállapodás a Yahoo más oldalait, így a Flickr-t is érinti, a felhasználók ezeken a weboldalakon is megoszthatják, mi a helyzet a Facebookos ismerőseikkel – tudósít a BBC.
A Yahoo bármelyik oldalon létrehozott személyes tartalmakat a jövőben azok az ismerősök is megkaphatják, akik nem rendelkeznek Yahoo profillal, csak a Facebookon regisztráltak. A Yahoo emellett a beállítások pontosabb állíthatóságát és a jogok finomhangolását is ígéri az átalakítást követően.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.