BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Pick–Vodafone kooperáció

Új típusú együttműködési formát kínált a Vodafone az egyik legismertebb hazai márkának, a Picknek. A mobilszolgáltató által szponzorált Forma–1-es McLaren Mercedes csapat versenyautóira a Magyar Nagydíjon felkerül a húsipari társaság logója

Új típusú együttműködési formát kínált a Vodafone az egyik legismertebb hazai márkának, a Picknek. A mobilszolgáltató által szponzorált Forma–1-es McLaren Mercedes csapat versenyautóira a Magyar Nagydíjon felkerül a húsipari társaság logója – jelentette be tegnap Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. elnök-vezérigazgatója. Hozzátette: a brit mobilcsoporton belül ez a lehetőség három leánycégnek, a magyaron kívül a spanyolnak és az ausztrálnak adatott meg.

 Az idén még tesztelik ezt a formát, így az értékes reklámhelyért nem kértek pénzt a Pick-tulajdonos Bonafarm csoporttól – válaszolt lapunk kérdésére.
Az együttműködéstől egyéb üzletet is remél a Vodafone, fejlesztői már dolgoznak mezőgazdasági jellegű mobilos alkalmazásokon. Csányi Sándor, a Bonafarm csoport alapítója úgy véli: jót tehet a márkának az autóversenyek több százmilliós nézettsége, a brit csapat pedig közelebb viheti a Pick termékeit a szigetország piacaihoz. A magyar márka már nem ismeretlen Angliában, de a Bonafarm növelni akarja oda irányuló exportját. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.