Új típusú együttműködési formát kínált a Vodafone az egyik legismertebb hazai márkának, a Picknek. A mobilszolgáltató által szponzorált Forma–1-es McLaren Mercedes csapat versenyautóira a Magyar Nagydíjon felkerül a húsipari társaság logója – jelentette be tegnap Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. elnök-vezérigazgatója. Hozzátette: a brit mobilcsoporton belül ez a lehetőség három leánycégnek, a magyaron kívül a spanyolnak és az ausztrálnak adatott meg.
Az idén még tesztelik ezt a formát, így az értékes reklámhelyért nem kértek pénzt a Pick-tulajdonos Bonafarm csoporttól – válaszolt lapunk kérdésére.
Az együttműködéstől egyéb üzletet is remél a Vodafone, fejlesztői már dolgoznak mezőgazdasági jellegű mobilos alkalmazásokon. Csányi Sándor, a Bonafarm csoport alapítója úgy véli: jót tehet a márkának az autóversenyek több százmilliós nézettsége, a brit csapat pedig közelebb viheti a Pick termékeit a szigetország piacaihoz. A magyar márka már nem ismeretlen Angliában, de a Bonafarm növelni akarja oda irányuló exportját. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.