A Mercuryt azért hozták létre, hogy középutat biztosítson a tömegigényeket kielégítő Ford és a drágább Lincoln modellek között. Iparági elemzők régóta sejtették, hogy a vállalat megválik a márkától, amely a hetvenes években élte virágkorát, de mostanra hanyatlásnak indult. Ennek ellenére a Ford még az idei évben is úgy nyilatkozott, hogy folytatja a termelést - jelenti a Reuters.
A cég a leállás ellenére úgy látja, hogy a Mercury erős profittal zárja az évet. A Ford az egyetlen amerikai autógyártó óriás, amely állami segítség nélkül élte túl a válságot és mostanra lezárta a sokmárkás stratégiáról való áttérés folyamatát. Az elmúlt években a Ford eladta az Aston Martin, a Jaguar, a Land Rover márkákat és jelenleg dolgozik a Volvo kínai átadásán. A mostani döntéssel két márka, a Ford és a Lincoln marad a vállalat tulajdona.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.