BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Coca-Cola nem dolgozik a "pornós" kampányt készítő céggel

A Coca-Cola minden folyamatban lévő munkát leállított és jelenleg a szerződésbontást fontolgatja a Lean Mean Fighting Machine reklámügynökséggel, miután egy kampányuk felháborodást keltett.

A Coca-Cola azért hátrált ki az ügynökség mögül, mert a Dr. Pepper márkához készített Facebookos kampány nagy felhördülést váltott ki a Facebook felhasználók, főként az anyák körében – jelenti a Guardian.

Az ügynökség a reklámhadjárathoz a közösségi portálon csatlakozó felhasználók esetében pikáns status jelző mondatokat jelenített meg, amelyek kivívták a szülők haragját. Mindez annak ellenére történt, hogy az ügynökség a belépőktől megkérdezte, hogy mennyire zavarbaejtő szövegeket vállalnak fel saját profil oldalukon és ennek megfelelően válogatta a szövegeket. A botrány akkor pattant ki, amikor egy mumsnet felhasználó egy hardcore pornófilmre utaló mondatot fedezett fel 14 éves lánya Facebook oldalán.

A Coca-Cola fontolgatja, hogy minden üzleti kapcsolatot megszakít az érintett ügynökséggel, ami a cég számára komoly veszteséget jelentene, hiszen éppen most kapta meg a Coke Zero márka digitális reklámozási jogát.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.