A Microsoft keresője jelenleg 12,7 százalékos piaci részesedést tudhat magáénak egy évvel bevezetését követően. a ComScore adatai szerint ezzel továbbra is a harmadik a 62,6 százalékos Google és a 18,9 százalékos Yahoo mögött. A Microsoft konferenciáján a keresőmotor fejlesztői elismerték, hogy még hosszú út áll a szoftver előtt, Satya Nadello, a cég online divíziójának vezetője a BBC-nek nyilatkozva elismerte, hogy továbbra is kis játékosnak számítanak ezen a piacon.
Nadello aláhúzta: épphogy csak átlépték a kétszámjegyű részesedési arányt, de nem működnének ezen a területen, ha nem gondolnák, hogy jelentős profit lehetőséget jelent. A Search Engine Land szakportál munkatársa hozzátette: a Google használata mélyen gyökerezik az internetes kultúrában, a felhasználók viselkedésének ilyen alapvető megváltoztatása nehéz feladata. Greg Sterling úgy látja, hogy már a 20 százalékos részesedés elérése is komoly eredmény lenne Redmond számára, de az elemző nem biztos abban, hogy a Microsoft 30-40 százaléknál nagyobb részt hasíthat ebből az ágazatból.
A Bing 2009-es bemutatásakor a Microsoft hangsúlyozta a felhasználóbarát megközelítést és a népszerű témák (szórakozás, utazás) kiemelését. A szakértők szerint a felhasználók pozitívan reagálnak erre a stílusra, ráadásul a keresési piac jelentősen megváltozott azzal, hogy a Microsoft felvásárolta a Yahoo keresési üzletágát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.